Min önskelista

Tick tock tick tock.. Snart närmar det sig min 25-årsdag (!). Jag kan faktiskt inte förstå att jag börjar bli så gammal. Jag har inget emot att åldras, det är bara det att jag inte hänger med i siffrorna. (Igår när jag gjorde en marknadsundersökning och skulle fylla i min ålder så skrev jag först 21 år, haha.)
 
Det här året kommer vi fira min födelsedag i mormors hus nere i Spanien. Vi åker ner hela familjen den 27e september och sen har vi festen på min födelsedag den första oktober. Vi blir drygt 30 personer på kalaset, jag har flera vänner och bekanta som kommer ner för att fira mig den helgen. Det kommer bli hur kul som helst!
 
Jag brukar ha svårt att komma på bra grejer att önska mig när jag fyller år. Men i år finns det faktiskt många saker som jag kan tänka mig att tipsa nära och kära om. Så jag har slängt ihop en önskelista för första gången på flera år faktiskt.
 
 
 
 
Nu hann jag dock redan köpa en klocka till mig själv igår eftersom att jag hittade en Michael Kors-klocka på rea på Campadre. Men den var i roséguld och jag skulle fortfarande gärna vilja ha en svart klocka också. Därför låter jag dom vara kvar på listan ändå :)