Christmas Bucket List - jag utmanar er!

Förra året utmanade jag andra julbloggare att lägga upp sin Christmas Bucket List. Alltså en lista med det man vill göra innan julen är slut. Min lista från förra året hittar ni här. Här kommer min Christmas Bucket List 2015:
 
 
 
  • Gå på luciahögtiden i Västerås Domkyrka
  • Göra mycket eget julgodis
  • Dricka bubbel med mamma och syrrorna
  • Busa med mina syskonbarn
  • Klä julgranen
  • Uppskatta det lilla
  • Sitta inne och titta ut när det snöar
  • Äta många mysiga frukostar framför julkalendern
  • Se alla avsnitt av julkalendern
  • Njuta av 10 dagars ledighet
  • Åka skridskor
  • Se Surviving Christmas med familjen
  • Läsa två julböcker
  • Sitta i mörkret och titta på den vackra julgranen
  • Julshoppa och ta en julig fika på stan
 
 
Så nu utmanar jag dig med en egen blogg att lägga upp din egen Christmas Bucket List. Vad vill du göra innan julen är slut? Hur kommer du spendera dagarna för att njuta av julen så mycket du bara kan?