Jul på TV

December närmar sig med stormsteg och äntligen börjar TV-kanalerna sända olika julprogram och julfimer. Förutom årets julkalender som ha premiär på kl 08.45 på lördag i SVT så kan du hitta dessa julfilmer och program i tv-rutan i veckan.
 
29:e December
 
21.00 - Jamie Olivers julmat, Sjuan
 
30:e December
 
14:25 - Ensam Hemma 2: Vilse i New York, TV4
 
22.50 - Ett päron till farsa firar jul, TV3
 
1:a December
 
21.30 - The Holiday, TV3
 
 
Jamie Oliver är min absolut favorit tv-kock så hans matlagningsprogram med jultema får jag absolut inte missa. Jag ska öven försöka hinna se The Holiday, som är en av mina favoritfilmer, och klassikern Ensam Hemma 2.
 
Vilket är ditt favorit-julprogram?
 
 
 
 
#1 - Maries strålande jul

Vad roligt att du vill vara med på efit :)

Svar: Ja absolut det verkar kul! :)
Mer jul-Lillie

#2 - Patrik

Hej!

Jag ”gissar” att du gillar julen... :) … så jag tänkte bara informera om att det i år finns en julkalender producerad oberoende av SVT.

Jag har varit med och gjort den, och kalendern kommer du hitta på www.24dagar.se.

Om du tycker det verkar intressant så får du gärna tipsa dina läsare, andra julälskare i din närhet, barn, föräldrar... Ja, alla som kan tänkas vara intresserade. :)

Hoppas du tycker det verkar intressant. Ha det fint! :)