Fall Bucket List 2020

Hösten börjar äntligen visa sig här i Göteborg, och ingen är lyckligare än jag för det! Jag tröttnade på sommaren ganska snabbt i år och har verkligen längtat efter mörkare kvällar och krispigare luft. 
 
Precis som vanligt så har jag gjort en Fall Bucket List med saker som jag önskar göra under hösten. Det får mig att verkligen komma ihåg att njuta av denna underbara årstid. 
 
Fall Bucket List 2020
  • Titta på Harry Potter
  • Läsa en deckare
  • Laga en gulaschsoppa
  • Baka kanelbullar
  • Köpa ett höstigt doftljus
  • Läsa när det regnar
  • Köpa en fin höstjacka
  • Ha en spelkväll
  • Äta mycket satsumas
  • Gå på bio
  • Se en skräckfilm
  • Gå på Halloween-fest
  • Titta på hockey
  • Dricka varm choklad
  • Klä mig i gosiga kläder
  • Ta en kvällspromenad i höstlöven
  • Njuta av den krispiga höstluften
  • Laga Thanksgiving-middag
  • Ha en riktig läsdag
  • Värma mig framför en brasa
  • Måla höstiga naglar
  • Köpa en höstbukett
Några av sakerna har jag redan hunnit checka av. Igår köpte jag en fin höstbukett på stan och på kvällen såg vi första Harry Potter-filmen. Nu kan hösten börja på riktigt!
 
 
Vilka är dina favoritaktiviteter på hösten? 
#1 - Maries strålande jul

Du har mycket höstmysigt att se fram emot <3

#2 - Sofies julblogg

Jag tänkte på dig och fall bucket list häromdagen - roligt att du är tillbaka! Jag har också tänkt laga gulaschsoppa och baka kanelbullar. Ska nog knåpa ihop min egen lista. :)
Trevlig höst!

Svar: Nemen tack :D Man brukar ju få lite feeling att blogga när det börjar bli höst. Åh låter så gott! Väntar med spänning på din lista :)
Mer jul-Lillie

#3 - Heidiweets

I am elated having clicked on this web page, it's exactly everything my buddies and I were dreaming for. The information on this this place is always appreciated and is going to contribute my friends from work several times a week great help. It seems like everyone on the blog gains incredible amounts of specific details about this and the other hyper links and information also can be seen. Typically I'm not perusing Google during the night so when I get a break I am more often than not searching this type of factual information and stuff similarly the same. See you soon. If you needed a little services like: [url=https://keenerlegal.com/team/stephen-presutti/]chicago patent attorney[/url] also [url=https://www.phoenixseo-az.com/]Scottsdale and Phoenix Arizona seo[/url] let me know.

#4 - Charlesfob

my friends and I have been hoping about lately. The knowledge here on the blog is truely great and needed and is going to help me in our studies significantly. It is obvious this network has a lot of expertise regarding the things I am interested in and this page and other categories and information really show it. I'm usually not browsing websites when I am busy however when I am bored I am usually looking for this kind of factual information or stuff similarly having to do with it. If anyone gets a chance, check out at my website: [url=https://elpasodisabilitylawyer.com/thank-you-quick-contact/]disability lawyers in Socorro, TX[/url]