Juluppdatering

Julen närmar sig med stormsteg! November har bara flygit förbi och jag har glömt bort bloggen lite påvägen. 
Sedan senast har jag hunnit med en hel del juligt. Jag har julshoppat på Primark i Barcelona, haft både pepparkaks- och julmust-premiär och sett flera julfilmer. Mitt julpussel börjar också att ta sig. Nu ska jag bara se till att pussla lite varje dag. Då ska det nog inte vara några problem att vara klar innan julafton. 
 
Igår fick jag även upp ljusslingar på balkongen och ikväll tänkte jag byta ut kuddfodralen till mina juliga röda. 
 
Härligt med lite belysning på balkongen
 
Det har även börjat bli väldigt kallt här i Göteborg. Inte snökaos som det var för exakt ett år sen, men det är max tre grader på dagen och det blåser ända in i benmärgen. Så dags att ta på sig!
 
 Mina varma Timberlands fick kompensera för klädvalet igår. 
 
Nu kan vi väl ändå konstatera att julmyset har börjat på riktigt. Och nästa vecka ska jag på årets första julbord. Jippi!
 
Hur går julmyset för er andra? Är ni igång på riktigt nu? :)