Mina julplaner so far..

Med mindre än två månader kvar har jag börjat längta rejält till julen. Förutom självaste julafton och juldagen så har jag en hel del annat juligt som jag ska göra också. Hittills ser planerna ut såhär:
 
Mamma på besök 18/11
Jag får besök av mamma två helger innan första advent. Då kommer vi säkert dricka glögg och kanske även se en julfilm på bio eller hemma. Det är inte omöjligt att vi även julshoppar lite på stan. Det ska bli jättemysigt!
 
Julkonferens med jobbet 24/11
Helgen efter att mamma är här så åker jag till Hotell Tylösand i Halmstad med jobbet. Där ska vi ha konferens, äta en god middag och gå på spa.
 
Julpyntning 26/11
Samma helg som julkonferensen har jag tänkt att julpynta här hemma. Jag vill gärna att det är julpyntat till advent och innan första december, så då blir det helgen 25-26 november som gäller. Julpyntning betyder också start för julmusiken för min del. Åh va jag längtar!
 
Glöggmingel med vännerna 2/12
Dagen före första advent ska jag ha lite glöggmingel hemma med mina tjejkompisar. Vi ska äta och dricka gott, kanske titta på någon julfilm och bara mysa.
 
Julbord med show på Clarion Post 7/12
Jag ska även på julbord med show med jobbet den 7e december. Så himla trevligt med något festligt julevent och extra kul att det är på Post som verkligen tar sin julpyntning på allvar!
 
Sen har jag inte så mycket planerat ännu. Men det brukar bli en hel del event med jobbet på kvällarna nu innan jul. Så jag räknar med att det kan bli ganska fullbokat.. Jag ska dock försöka att tacka nej till de grejer som jag inte jättegärna vill gå på. Man vill ha tid till att bara vara hemma och njuta av adventstiden också!
 
Nu längtar jag efter ett julpyntat hem. En månad kvar!
 
Har du mycket julplaner i år?
#1 - Sofies%20julblogg

Du verkar ha mycket roligt och juligt att se fram emot, härligt! Jag är ledare för en barnkör, så det blir mycket julsånger framöver, plus att vi är med på tre julkonserter under helgen den tredje advent. :)

Svar: Åh va mysigt :) låter jättehärligt!
Mer jul-Lillie