Julspaning på Buttericks!

Igår var jag inne på Buttericks för att leta inspiration till min halloween-outfit. Jag ska på Halloween-fest hos min storasyster om några veckor och då tänkte jag klä ut mig. Det var dock väldigt svårt att bestämma sig för utklädnad eftersom det fanns så mycket att välja på! Men nu tror jag att jag bestämt mig för att vara en djävul. 


Lite julspaning blev det också inne på Buttericks. Vad sägs som att gå all in med juloutfiten och klä ut sig till julklapp?

Jag tycker faktiskt att det hade varit lite kul att klä sig som en julklapp någon gång. Inte på julafton kanske, men på en julfest eller en maskerad. 


Sen fanns det gamla klassiska renhorn och en morotsnäsa (?). Är det tänkt att man ska vara en snögubbe då kanske? Kan inte komma på varför man annars skulle ha en morot som näsa :) 

Har du klätt ut dig till något juligt någon gång?