Första julbordet avklarat

Idag åt jag julbord på Sjömagasinet. Det var faktiskt både mitt första julbord för året och första julbordet på Sjömagasinet för säsongen. Det fanns massor av godsaker som vanligt och det var så gott att få äta julmat igen! 

(null)

(null)

(null)


(null)

Jag missade att ta bilder på min mat och julbordet, men dessertbordet kom med iallafall. 

Nästa gång det blir julbord är på onsdag nästa vecka. Längtar redan! :)

När äter du ditt första julbord?
#1 - Michaela

Längtar efter julmat :D Men i år blir det nog att vänta till julafton innan det blir någon, hinner inte med julbord innan pga massa jobb haha!

Svar: Det är ju härligt att spara på julmaten till julen också egentligen, då uppskattar man ju det ännu mer när man väl får äta den!
Mer jul-Lillie

#2 - Anonym

Åh, vad roligt med julbord! För mig blir det nog inget förrän på julafton tyvärr. :)

Svar: Ja det är alltid roligt och smaskens! :)
Mer jul-Lillie