Jul på Etsy.com

En sida som jag kan klicka runt på i timmar är Etsy.com. Det är en webshop där olika bland annat hantverkare och konstnärer kan sälja produkter via en egen webshop. Där finns verkligen allt mellan himmel och jord.
 
Det allra bästa är att det finns allt möjligt i julväg! Många produkter går också att få personaliserade på olika sätt. Vilket är extra kul om man är ute efter en unik julklapp. Där finns också allt möjligt material som man kan köpa om man gillar pyssel.
 
Här har ni några tips på vad man kan hitta för roliga julprodukter på Etsy.
 
 
 
 
 

Någon som köpt något roligt från Etsy någon gång?
#1 - Malin

Jag älskar Etsy och har köpt en hel del. Har varit så nöjd med allt och förbjuder mig själv från att gå in och kika. Livsfarligt! Blev supersugen på julklappssäckarna till mina småkillar. :) Tack för tipset!

Svar: Eller hur! Jag har hur mycket saker som helst som jag sparat och vill köpa. Javisst var julklappssäckarna söta :)
Merjul-Lillie

#2 - Karin

Jag har köpt massor med saker från Etsy. Dock inga julsaker. Det finns himla mycket fint där men på varje fin grej går det 20 fula :D så det kan vara svårt att hitta guldkornen

Svar: Ja visst är det så. Man får lägga lite tid innan man hittar något särskillt :)
Merjul-Lillie