Ny månad, nytt jobb

Vi befinner oss nu mitt i sommaren och julen känns väldigt avlägsen. Men imorgon är det redan första augusti och det kommer kännas som ett kort ögonblick innan hösten är här, och jag börjar blogga om årets julplaner igen. 
 
Det här året kommer bjuda på massa nya äventyr då jag under sommaren har flyttat tillbaka till västkusten. Jag och min sambo har nu bott i Göteborg i snart två månader. Och vi trivs som fisken i vattnet! Eller som klappar under julgranen kanske?
 
Eventuellt så väntar en ytterligare flytt i mitten av December. Så det kommer verkligen finnas saker att stå i denna säsongen. Men innan jag börjar tänka på julen allt för mycket så ska jag först njuta av mina sista två lediga veckor för den här sommaren och börja förbereda mig inför mitt nya jobb. Jag ska börja jobba med digital marknadsföring på en mediebyrå här i Göteborg med start 15e augusti. Spännande va?
 
Vi hörs igen när sensommar värmen lagt sig och höstens svala vindar börjar ta över istället.