Julplanering med Doodle

Det har varit så svårt att hitta en dag för att träffa mina tjejkompisar de senaste månaderna. Vi har haft planer att ses flera gånger men av olika anledningar så har det ställts in. Lady Gagas konsert i Köpenhamn som vi skulle gått på nästa helg är inställd tillsvidare till exempel.

Vi skulle även ha varit nere i Falkenberg förra helgen, men det blev inställt i sista sekund och så även min träff med mina tjejkompisar. Så därför har jag beslutat mig för att vara ute i riktigt god tid när jag planerar ett datum för en adventsfika eller ett glöggmingel för oss i år. 

Jag testar att ta hjälp av Doodle-appen denna gången. På så sätt kan jag föreslå datum och sen får alla gå in och checka för de datumen som de kan. Förhoppningsvis finns det ett av datumen som passar för alla och då bokar vi in den dagen. 

Min kalender är nästan helt tom i december fortfarande så jag var generös i alternativen och föreslog både lördag och söndag de tre första helgerna december. Visst borde vi få till en dag tycker jag :) 

Hur gör du för att få till julplaneringen med familj och vänner?