Efterlysning!

Nu vänder jag mig till er mina kära julbloggare och läsare. Jag eftersöker Casper-filmen på DVD eller streaming med svenskt tal. Är det någon som vet hur jag ska få tag på den? Jag har letat överallt men hittar den endast på engelska.. 
 
 
Jag ska nämligen och hälsa på min kära syskonbarn i helgen och vill så gärna att de ska få se en riktig klassiker från 90-talet. Det hade varit så passande att få se den nu i samband med Halloween :) 
 
Någon som vet vart jag kan hitta den?
#1 - lillemmish - MODE

ha en bra torsdag

kram

#2 - Amanda

ÅH! Jag ÄLSKAR den filmen! Hittar du den någonstans så säg till, jag hade den bara på vhs som säkert är bortlämnad nu :/

Svar: Eller hur!! Den är sååå mysig och verkligen ett starkt barndomsminne för mig. Ska jag göra! Hoppas verkligen jag kan hitta den! :)
Mer jul-Lillie

#3 - jennysjul

Om min info stämmer så gavs den aldrig ut med svensk dubbning på dvd. Den fanns enbart på VHS. Streamad har jag inte hittat den första med svenska tal, bara julfilmen Då på SF Anytime.

Svar: Så är det mycket väl. Den släpptes ju 1995 och då var det VHS man tittade på. Så tråkigt bara att man inte kan få se den på svenska igen!
Mer jul-Lillie

#4 - Sandra

Här där jag bor kan man låna den på biblioteket.

Svar: Smart! Där kanske man kan kolla :)
Mer jul-Lillie