Ni missar väl inte min bloggutmaning?

Häromdagen skrev jag en Fall Bucket List  med de saker som jag ser framemot att göra under hösten. Nu utmanar jag även alla andra bloggare att göra en likadan.  Kommentera här på bloggen om du är med på utmaningen så kommer jag dela med mig av alla Fall Buckets Lists i ett inlägg senare. 
 
Till julen kommer jag självklart även skriva en Christmas Bucket List, men den avvaktar vi med tills hösten börjar gå mot sitt slut. 
 
 
 
Visst hakar ni på? 
#1 - Sofies julblogg

Nu har jag gjort en lista!
https://sofiesjulblogg.blogspot.com/2018/09/fall-bucket-list.html

Svar: Kul! Jag kollar in det direkt :D Lägger upp ett inlägg nästa vecka med de som varit med :)
Mer jul-Lillie

#2 - Anette - En fin jul

Jag kommer att haka på, dyker upp idag eller imorgon :)

Svar: Va roligt! Jag ska hålla utkik 😄
Mer jul-Lillie

#3 - Hassko’s Jul

Jag har också gjort en lista!😊

Svar: Kul! Den ska jag spana in 😄
Mer jul-Lillie