100 dagar kvar till julafton

Min syster har hjälpt mig att fixa till bloggdesignen de senaste dagarna. Vad tycker ni om den nya designen? :)
 
Idag är det också 100 dagar kvar till dopparedagen. Wow, det är inte långt borta faktiskt. Jag har nog minst hundra saker jag måste fixa innan jul. Det är nog dags att börja skriva lite listor med allt som behöver göras redan nu. Det är så mycket skönare att vara ute i god tid istället för att stressa när det är 30 dagar kvar. 
 
 
Hur långt har du kommit i din julplanering?
#1 - Anette - En fin jul

Jättesnygg design! Mina planer finns bara lite smått i tanken ännu men snart börjar det bli dags att planera på riktigt :)
Ha en riktigt trevlig helg!

Svar: Tack! Samma här än så länge, men kanske påbörjar det lite smått i helgen :)
Merjul-Lillie

#2 - Sofies julblogg

Jättefin design! Och häftig bild i inlägget. :)

Svar: Tack 😊⭐️
Merjul-Lillie