Pepparkakspremiär

Igår hade jag en vän över på lite ost och vinkväll. Det var en riktigt härlig och avslappnad kväll med mycket prat och god mat. Även om min vän är lite utav en grinch så hade jag lyckats smuggla in lite pepparkakor och ädelost på ostbrickan. Och ååh va gott det var med pepparkakspremiär. Och ännu bättre med ädelost på!
 
Nu är det bara glöggpremiären, juleskumspremiären, julskinkepremiären, lussekattspremiären, julpyntspremiären och julbordspremiären kvar. En del ändå! Men jag har redan startat med lite julmusik, upplevt första snön och sett första julfilmen.
 
Vilken julig premiär börjar du med i år?
#1 - Annas Strålande Jul

Så gott det låter med pepparkakor! Jag har haft julmusikspremiär och julfilmspremiär hittills. Så mysigt. :)

Svar: Ja visst är det härligt när man börjar lite smått med det juliga :)
Merjul-Lillie