Snart Ge-kås

På fredag tänkte jag gå till Ge-kås en sväng. På torsdag tar jag nämligen tåget ner till Falkenberg för att fira Halloween med familj och vänner. Så då ska jag såklart passa på att ta en ordentlig shoppingtur. Det kanske inte är bästa tiden att åka ner nu när det är höstlov men jag lyckades gå in där vid samma tid förra året utan några problem. Vi får hoppas att det kan bli hyfsat smärtfritt i år också.. Man blir ju lite bortskämd när man bott i närheten av Ge-kås hela sitt liv och alltid passat på att gå dit när det är folktomt. 
 
Det blir framförallt julsaker som ska inhandlas. Jag hoppas på att kunna hitta Gunrys jultvål och någon adventskalender. Sen ska jag köpa doftljus i mängder. Jag älskar dessa som jag köpte där förra året:

 
Någon som varit på Ge-kås nyligen och har några tips på vad jag inte får missa?