24 Happy Days

I onsdags var jag och hämtade min The Body Shop Kalender som jag fick som födelsedagspresent av min kära sambo. Vi var faktiskt inne där förra fredagen för att se om kalenderna kommit in, men det hade dom inte. Däremot så fick jag skriva upp mig på en lista så skulle de lägga undan en åt mig och ringa när kalendrarna hade kommit. Och det gjorde dom i måndags redan. 
 
Nu står den i vårat sovrum till jag kommit på en bra hedersplats åt den. Den är ju ganska så stor..
 
 
På köpet fick jag även en gratis body butter av valfri doft. Det var verkligen en positiv överraskning. Jag valde Fuji Green Tea som jag fått prova tidigare i min Glossybox. Den har en mild och fräsch doft som jag tycker om.
 
Nu måste jag bara vänta en dryg månad innan jag får öppna första luckan. Jobbigt, men då blir det också desto bättre sen :)