Mina favoriter - julfilmer

Det här är några av mina favoriter när det kommer till julfilmer. Utan dessa blir det ingen jul.
 
Musse Pigg och hans vänner firar jul
Detta är nog den film som jag förknippar mest med julen. Jag och min lillasyster fick den fantastiskt mysiga film på julaftonsmorgon när vi var yngre, och efter dess så var det en självklarhet varje julaftonsmorgon därefter. Det är en tecknad film som absolut kan uppskattas av både vuxna och barn. Filmen är uppdelad i tre kortare histiorer om det julen egentligen handlar om, att tillbring tid med ens nära och kära.
 
 
Surviving Christmas
Denna filmen är julfirandet lite mer utav ett julkaos än ett julmys. Men det hör till varje jul att sitta och skratta åt Ben Affleks oerhört barnsliga roll i denna filmen. Jag rekomenderar den skarp om du behöver skratta av dig lite mitt i all julstress.
 
Elf
Ännu en väldigt skrattframkallande film som jag tror de flesta sett. Ett absolut måste helt enkelt.
 
Santa Claus
En stämningsfull julfilmsserie som tar en in i tomtevärlden för en stund. Har själv inte sett tredje filmen än, så den ska jag se till att se i år.
 
Vilken är din favorit julfilm?